Как ще бъде доставена поръчката ми?
Всички поръчки от сайта се доставят от куриер Еконт Експрес.
Кога ще изпратите поръчката ми?
Всички направени през сайта поръчки се изпращат 24-48 часа след тяхното финализиране на сайта.
Мога ли да проследя статуса на поръчката си?
Да, можете, на страницата „Проследяване на поръчка“. Там трябва да попълните нейния номер и имейл-адреса, с който е направена.
Как мога да платя?
Към момента сайтът приема плащания:
- в брой, на куриера, при получаване на поръчката (пощенски паричен превод);
- с карта на виртуален терминал, защитен портал, обслужван от myPOS;
- по банка с предварителен превод;
Колко сигурно е плащането с карта?
Плащането с карта се осъществява през виртуален терминал, на защитен портал, обслужван от myPOS. Тази система осигурява защитено пазаруване отговарящо на най-високите стандарти за защита на електронните плащания.
Как най-лесно да заявя рекламация?
Най-бързият начин е да се свържете с наш служител на посочените телефони. Там ще получите инструкции за последващото обработване на рекламацията.