fbpx

Често задавани въпроси

Как ще бъде доставена поръчката ми?

Всички поръчки от сайта се доставят от куриер Еконт Експрес.

Кога ще изпратите поръчката ми?

Всички направени през сайта поръчки се изпращат 24-48 часа след тяхното финализиране на сайта.

Мога ли да проследя статуса на поръчката си?

Да, можете, на страницата „Проследяване на поръчка“. Там трябва да попълните нейния номер и имейл-адреса, с който е направена.

Как мога да платя?

Към момента сайтът приема плащания:

  • в брой, на куриера, при получаване на поръчката (пощенски паричен превод);
  • с карта на виртуален терминал, защитен портал, обслужван от myPOS;
  • по банка с предварителен превод;

Колко сигурно е плащането с карта?

Плащането с карта се осъществява през виртуален терминал, на защитен портал, обслужван от myPOS. Тази система осигурява защитено пазаруване отговарящо на най-високите стандарти за защита на електронните плащания.

Как най-лесно да заявя рекламация?

Най-бързият начин е да се свържете с наш служител на посочените телефони. Там ще получите инструкции за последващото обработване на рекламацията.

КОЛИЧКА

close